Friday, October 8, 2010

pendam

terjebak.
dengan siapa? siapa lagi kalau bukan si essan tu.
mula-mula macam *entah apa-apa lah lagu ni. [siap shit lagi]
tapi kalau naik kereta dia pasang lagu tu, lepas hisap rokok dia nyanyi lagu tu, tengah buat berita pun tiba-tiba nyanyi lagu tu.

terus aku terjebak.

sedap juga. tapi yang penting lirik dia.

tertikam juga kalau dengar.



"mungkin kan terputus di tengah jalan, mungkin kan terlerai tanpa ikatan,
usah ragu dengan takdir."

cukup. banyak yang boleh aku hurai daripada baris-baris ayat tu.


tapi pendam sudah cukup.

4 comments:

Wonderesstess Crustaceus sp. said...

Bayb, positive ok?
Tak semua akan end up like that.

=)

Wonderesstess Crustaceus sp. said...

ah ye la....dengan aku aku skali dah terjebak nih!
Dah 2 hari lagu tu asyik dalam kepala akuuuuu aje takmau kluarkluar!

Adesshhhhh.

lovers rhapsody said...

hahahahahaha. best kan!

Wonderesstess Crustaceus sp. said...

Hmmm...memang best.
(walaupon mase 1st time dengar aku rase cam die nyanyi ngan stokin ade kat dalam mulut bahahah!! xp)

Tapi tu lah, bayb.

This time, TAKE CHARGE.

You always do, kan?

=)